Странице

недеља, 12. фебруар 2012.

Šarenilo na rukama

Još kao veoma mala volela sam da se igram sa maminom šminkom, da pravim frizure, crtam, bojim... Danas sam za sebe našla nešto, mogu reći slično, što me ispunjava. U pitanju je sređivanje noktiju.
To smatram svojim hobijem i načinom da se opustim. Devojke koje kod mene dolaze najređe će izaći samo sa french manikirom. Naravno, poštujem odluku i ako padne samo na french :)
Dok nekome crtam po noktima, iskazujem svoju kreativnost, ili emociju, ili ipak pokušam da pogodim emociju one osobe na čijim noktima crtam. Sve zavisi šta mi ta osoba traži. Ne smatram sebe, i nisam profesionalac, da jesam, išla bih na takmičenja koja imaju ovu tematiku. Ovo radim za sebe i one kojima se moj rad dopada.


Evo nekih mojih radova:


Smatram da svako treba da ima nešto sporedno što ga ispunjava. Ono što ja volim jeste iskazivanje kreativnosti rukama !!!!





0 коментара:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Постави коментар